måndag 19 januari 2009

Mina älskade serier

När jag inte ser filmduken hemma, kollar jag serier, och ibland film, på SurftheChannel.com, eller Project-Free TV. Idag har jag avverkat de två senaste Desperate Housewives-avsnitten (sista avsnitten var riktigt bra!), som visats i USA. Nya avsnitt börjar igen den 8 februari, och nån dag senare dyker avsnitten upp på länkarna ovan.


Jag är ett Beverly Hills 90210-fan och har två boxar, säsong 1 och 2. Av någon anledning avvaktar jag inköp av säsong 3, och det hade ju varit bra om jag kunde titta på några avsnitt t.ex. via länkarna ovan. Men nope, det går endast att kolla avsnitt på CBS, och detta fungerar ej i Sverige. Störigt... men jag får väl ta och köpa tredje boxen istället.

Nu fortsätter jag på Melrose Place...
Bilder från flickr.com

Inga kommentarer: