onsdag 21 januari 2009

Bullock och Stallone


Det enda roliga i trailern till All About Steve tycker jag är det nästsista klippet när mannen spolar tillbaka bandet där Bullock trillar i hålet, eller vad det är. Det är kul.
Om man nu är intresserad av att se mer Bullock, kan man kolla in denna. Jag kan tyvärr inte tipsa om nåt roligt klipp i den.

Ryktet (?) säger att nästa rulle för Sandra Bullock är The Expendables, vilken kommer regisseras av Sylvester Stallone. Han regisserade några av Rocky-rullarna och senaste Rambo-rullen, vilka jag gillar. Han är på g med nästa Rambo, och det ska bli intressant och se. Rambo från förra året var bra, fruktansvärd men bra. Jag grät mig igenom den för det var så mycket dödande av oskyldiga människor. Den kändes väldigt äkta.

Bilder från flickr.com

Inga kommentarer: