lördag 24 januari 2009

Tattoo

Nu är jag helt inne i LA Ink, och kollar från första säsongen. Tatueringar är riktigt coolt tycker jag. Jag har dock inte varit inne på att skaffa en själv tidigare, men när jag sett Miami eller LA Ink så tänker jag på vad jag skulle ha för motiv. Kunderna som kommer in till Miami eller LA Ink har såna bra motiveringar till deras val av tatueringar:


"Jag vill ha en elefant, som representerar var jag kommer ifrån"

"Det ska stå if that makes you happy eftersom det är en fras som mina föräldrar sa när jag berättade en sak för dem som jag trodde skulle göra dem upprörda"

"Jag har precis gjort slut med min fästmö och tatueringen jag vill göra är av en målning, som ger mig styrka"


De vill ha tatueringar som representerar dem eller en tid i deras liv som de vill komma ihåg. Jag får ångest när jag tänker på vad jag skulle tatuera eftersom jag inte kan hitta på nåt... VEM ÄR JAG?! VAD REPRESENTERAR MIG?!


Kanske en tatuering av en filmaffisch... frågan är då, vilken?!

Inga kommentarer: