fredag 30 januari 2009

Serier

Vi har, sen 1 1/2 år sedan, valt bort tv och det är inget vi ångrar (och då ska det tilläggas att jag var en tv-junkie innan). Jag älskar serier och har sedan dess hittat mina favoritserier på nätet, vilket gör att jag ännu mer inte ångrar vårt val. Jag kan titta när jag vill, inga tider att passa. Om jag hittar en serie jag gillar så kollar jag gärna alla säsonger som finns i ett sträck, med paus för jobb, mat, toa och sömn. Californication var det för ett tag sen, efter det lite Melrose och sen LA Ink. Nu har turen kommit till Samantha Who?. Egentligen tycker jag inte att den är jättebra men väldigt lätt serie att slötitta på, och varje avsnitt vara bara cirka 20 min. Min favorit i serien är Dena, som spelas av Melissa McCarthy (spelade Sookie i Gilmore Girls). Hon är så rolig och go.Jag har även börjat titta på Pushing Daisies och True Blood, så dessa får jag eventuellt fortsätta på efter Samantha Who?. Ja, och sen är där Big Love, Weeds, Mad Men och så många fler!

Inga kommentarer: