fredag 19 december 2008

Det var tider...

Lyssnade på Din Gata 100.6 precis och då spelades en låt jag inte hört på många år, Chingy feat. Tyrese med Pulling Me Back. Den påminde mig om tiden då jag ofta hängde på Privé... så många minnen, och då snackar vi 8-10 år sen. Jag lyssnade nästan enbart R'nB och hiphop då, och på Privé fanns där ett golv där de endast spelade detta. Det var underbart, och stämningen i många av låtarna var som upplagt för att flirta och kanske dansa lite close med en cutey. Livet då handlade mest om att ta sig igenom veckan på jobb för att gå ut på helgen, vilken gick ut på att hänga med kompisarna, flirta med en söt kille, dansa, dricka öl eller vodka lime, och komma hem vid 6 på morgonen. Det var najs.

Några favoritfilmer på den tiden var Save the Last Dance och Love & Basketball (med min favvolåt).

Inga kommentarer: