fredag 28 november 2008

Lovefilm.se

Jag fick alltså ett erbjudande att gå med i lovefilm.se gratis i 1 månad, och detta kunde jag inte tacka nej till. Två filmer får jag hem och när jag skickar tillbaka dessa får jag två nya. Alltså skulle jag kunna få nya filmer varannan dag om jag ser filmerna direkt när de kommer i brevinkastet och sedan lägger dem på lådan innan kl 21. Eftersom jag inte alltid hinner se dessa filmer så snabbt så får jag i alla fall nöja mig med att få hem film i två omgångar per vecka. Det är najs. Den 10 november gick jag med och har än så länge sett 8 filmer därifrån, bl.a. Away From Her, The Breakfast Club, 27 Dresses, Street Kings, Across the Universe...

Jag kommer inte att fortsätta vara med i lovefilm.se och anledningen är att det blir ett stressmoment för mig. Jag blir besatt av att se filmerna så snabbt jag kan för att sedan få nya.
Detta resulterar i att saker som jag verkligen borde göra kommer i andra hand, och det är inte hälsosamt.

Lovefilm.se är ett underbart koncept men det blir inget förlängt abonnemang för mig.

Kom-ihåg: Säg upp abonnemang innan den 12 december!

Inga kommentarer: